Maarten steunt Mark!

Dit is de actie van Maarten Koole
Normal c324cf32e35cdf1958ddfea718dc22c332f7e8b4

€ 5.120 opgehaald

van totaal € 3.000 (170%)
€ 2.560 dankzij Donaties € 2.560 dankzij Hartstichting Verdubbelaar
Actie is afgesloten

Mijn naam is Maarten Koole en ik ben nu 17 jaar cardioloog. Ik werk in het Rode Kruis Ziekenhuis te Beverwijk en bij Cardiologie Centra Nederland en nu ook als onderzoeker bij het AMC in Amsterdam.

Afgelopen 17 jaar is mijn manier van werken in de spreekkamer sterk veranderd. Aanvankelijk was alles op papier, zelfs toen de computers allang waren uitgevonden. Veelal hadden we te maken met bijna onleesbare handschriften van collega’s. Sinds de invoering van het Elektronisch Patiënten Dossier is dit gelukkig verleden tijd.

Nu maken we dagelijks volop gebruik van onze smartphone met talrijke apps. Er komen steeds meer handige apps die ook voor onze gezondheid van belang zijn. Met deze apps kan informatie worden verkregen, die ik graag zou willen gebruiken om samen met mijn patiënten tot een goede behandeling te komen. Dit vergt een andere manier van werken en uitgezocht moet worden wat dan zinvol is en wat niet.

Samen met Mark en de afdeling in het AMC voor volwassenen met aangeboren hartafwijkingen willen we dit onderzoeken.

Uw steun is daarbij hard nodig. De Hartstichting gelooft in dit onderzoek en verdubbelt daarom uw donatie!

Persoonlijk digitaal bedankje

Bij een donatie van €15 krijg je een persoonlijke bedank-vlog van Mark.

Exclusieve Snapchat-dag

Bij een donatie van €15 kun je Mark een dag lang volgen via Snapchat in zijn dagelijkse werkzaamheden. Altijd al benieuwd hoe het leven van een arts er uit ziet? Overweeg je als scholier geneeskunde te gaan studeren en wil je wel eens weten hoe je toekomst zal zijn?

Mark als DJ

Bij een donatie van €25 kun je aanwezig zijn bij een optreden van Mark als DJ.

De favoriete wijn van Mark

Bij een donatie van €40 krijg je de twee favoriete flessen witte en rode wijn van Mark toegestuurd.

Wielrennen met Dayenne

Bij een donatie van €50 kun je een uur wielrennen met Dayenne. Je kunt met haar in gesprek over de problemen die je als patiënt tegenkomt bij het wielrennen, of juist over het plezier wat je uit fietsen haalt. Thema's die ze ook in haar blogs voor Pedala bespreekt.

Exclusief avondcollege

Bij een donatie van €50 krijg je toegang tot een exclusief avondcollege door het onderzoeksteam van Mark.

2 donateurs Niet meer beschikbaar

Reanimatiecursus

Bij een donatie van €75 krijg je een reanimatiecursus in het AMC door een gecertificeerde trainer. Leer levens redden!

Shakespeare-première

Bij een donatie van €150 krijg je twee exclusieve kaarten voor de première van ‘Het verzamelde werk van William Shakespeare’ op woensdag 6 september in de Koninklijke Schouwburg te Den Haag. Je krijgt tevens een rondleiding door dit prachtige gebouw.

Je eigen echocardiogram

Bij een donatie van €500 maakt topcardioloog dr. Bouma een echocardiogram van je hart en geeft hij uitleg over wat er te zien is.

Niet meer beschikbaar

Mini college op het water

Bij een donatie van 650 mag je 1.5 uur met schipper Mark op een traditionele oud-Hollandse sloep door de Amsterdamse grachten varen, met maximaal 15 personen. Ondertussen vertelt hij over zijn onderzoek.

1 donateur Niet meer beschikbaar

Uitgebreide lezing op het water

Bij een donatie van 1000 mag je 3 uur met schipper Mark op een traditionele oud-Hollandse sloep door de Amsterdamse grachten varen, met maximaal 20 personen. Ondertussen vertelt hij over zijn onderzoek.

Logo

Voor een donatie van €2000 krijg je een vermelding op deze pagina als sponsor, inclusief logo.

Logo + lezing op locatie

Voor een donatie van €5000 krijg je een vermelding op deze pagina als sponsor, inclusief logo. Daarnaast komt Mark voor een lezing naar je locatie.

Logo, lezing + kick-off symposium

Voor een donatie van €10.000 krijg je een vermelding op deze pagina als sponsor, inclusief logo, komt Mark voor een lezing naar je locatie en krijg je een rol op het kick-off symposium.

Niet meer beschikbaar