Onmiddellijke behandeling voor beroerte!

Dit is de actie van Paul Quax
Normal d72176d1b9b6bbcc91fc289b607276a4b5b1f498

€ 260 opgehaald

van totaal € 3.000 (8%)
€ 130 dankzij Donaties € 130 dankzij Hartstichting Verdubbelaar
Actie is afgesloten

Mijn naam is Paul Quax en ik ben hoogleraar vaatbiologie aan het Leids Universitair Medisch Centrum.

Binnen onze onderzoeksgroep proberen we te begrijpen hoe hart- en vaatziekten ontstaan en hoe we die kennis kunnen gebruiken om hart- en vaatziekten zo efficiënt mogelijk te behandelen.

Het project van onze onderzoeker Yaël Nossent, naar een snelle en veilige behandeling van beroertes past daar helemaal bij. Het concept van trombolytica (stolseloplossers), ingepakt in nanodeeltjes die alleen opengaan als een patiënt een herseninfarct heeft, en niet bij een hersenbloeding is baanbrekend!

Daarom wil ik haar helpen. Als het ons lukt voldoende geld binnen te halen kunnen we deze nanodeeltjes verder ontwikkelen in samenwerking met de Technische Universiteit Delft.

De Hartstichting gelooft ook in dit onderzoek, en verdubbelt daarom uw donatie.

Ik vraag u dan ook mij te helpen om dit onderzoek van Yael te steunen, zodat wij in de toekomst levens kunnen redden en blijvende hersenschade kunnen voorkomen.

Een college

Bij een donatie van €10 kun je een college van prof.dr. Jan van Esch en dr. Volkert van Steijn volgen in Delft over de technologie van het onderzoek óf een college van Yaël in Leiden over de biologische kant van het onderzoek. (beschikbare data volgen)

Twee colleges

Bij een donatie van €20 kun je twee colleges volgen. Zowel het college in Leiden van Yaël over de biologie van het onderzoek, als het college in Delft over de technologie van het onderzoek van prof. dr. Jan van Esch en dr. Volkert van Steijn. (beschikbare data volgen)

Colleges inclusief Artwork

Bij een donatie van €50 kun je twee colleges volgen. Zowel het college in Leiden van Yaël over de biologie van het onderzoek, als het college in Delft over de technologie van het onderzoek van prof. dr. Jan van Esch en dr. Volkert van Steijn. (beschikbare data volgen) Daarnaast krijg je een mooi kunstwerk kado.

15 donateurs Niet meer beschikbaar

Escaperoom "The Haunted Laboratory" (2p)

Bij een donatie van €100 kun je met twee personen deelnemen aan de escaperoom "The Haunted Laboratory".

11 donateurs Niet meer beschikbaar

Artwork + logo

Bij een donatie van €1000 krijg je een bijzonder kunstwerk, en plaatsen we je bedrijfslogo op deze website.

Artwork, logo èn lezing

Bij een donatie van €1500 krijg je een bijzonder kunstwerk, en plaatsen we je bedrijfslogo op deze website. Daarnaast krijg je een lezing van Yaël Nossent op locatie.

Artwork, logo, lezing + partnership

Bij een donatie van €2500 krijg je een bijzonder kunstwerk, plaatsen we je bedrijfslogo op deze website, en krijg je een lezing van Yaël Nossent op locatie. Daarnaast is het mogelijk om partner te worden van het Europese onderzoekconsortium (ITN of RIA).

1 donateur